lørdag 5. januar 2013

Velkommen 2013

Godt nytt år alle sammen!
Velkommen 2013!!
Velkommen til nye lesere!
Hverdagen er i gang igjen etter en deilig jul.
Selv om jeg er i permisjon får dagene bein å gå på.
Jeg vil helst ikke tenke på hvordan kabalen skal gå opp når jeg begynner i jobb igjen.
2 stk foreldre i turnus + 3 barn i barnehage og skole.....
ja, det går vel det også!!
Jeg fikk endelig lastet inn bilder ved å laste opp ny nettleser.

Bildet i dag er fra skjenken i stua.
All julepynt er pakket bort.
Digg!
Fargene som går igjen i huset(som vanlig) er beige, hvitt, grått og brunt...og en liten dæsj grønt!

Ha en finfin lørdag!!
Klem Bodil 

ps: Hvis det er noen av dere som vil hjelpe meg med en ny header så hyl ut!!! 

6 kommentarer:

Unknown sa...

Kjempefint!



Vicky

Lillekatt sa...

Ah, du har så mye fint!! Og har det så fint! :-) Ja, kjenner at permisjonsdagene går svusj, unna! JEg skal jobbe i februar, spent på hvordan far i huset og Tarzan skal klare seg, hi hi hi! Går sikkert helt fint, men påkledning blir vel ymse, ho ho!

Hvordan type header vil du ha da? Jeg er jo ingen mester, men kan hende jeg kan hjelpe?

Unknown sa...

Så flott at du har fått orden på blogg og bilder:))

Dagene blir nok hektiske etter permisjonen ja, men bare vent til de er ungdommer du, da skal de kjøres på treninger og til venner omtrent HELE tiden, og til alle døgnets tider, hehe:))

Ha en fin fin lørdag ♥

Ninni sa...

Kjempetøft, Bodil!
Jeg må også få meg bilde på headeren min:)

Ha en fin kveld!
Klem Ninni

Line sa...

hei søde!! du vet at jeg elsker huset deres. Kunne flytta rett inn!! gleder meg til hver gang du publiserer innlegg!! Blir spennende med jobb og sånn nå! jeg også begynner i turnus , og er kjempespent på hvordan det skal gå!! men du har vel ennå noen mnd fri?? flott uke til deg. SKal prøve å få til en header. Men kan du maile meg sommerfugl bilde? klem L

Mitt Hjerte sa...

Hei,hei:)
For en flott blogg du har:)
Flotte bilder du har lagt ut!!!
Ny følger til deg,gleder meg til og følge deg videre!!!
Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv