tirsdag 16. oktober 2012

Ny stue

Bare ved å flytte rundt på litt møbler og ting, så er det som om stua er helt ny!

For meg tar det alltid litt tid å bli vant, men som regel blir jeg kjempe fornøyd!
Veldig fornøyd denne gangen!
Godt jeg har andre rundt meg(mannen min og mamma)som ser løsninger og er kreative!




 Sofaen og stolen er blitt satt sammen som en gruppe.
Skap og skjenk har byttet plass.
Stua er blitt større(ikke helt riktig), den føles ihvertfall større.

I dag er det #ordneoppimassetingdagen#
Ha en finfin dag!

Klem Bodil

4 kommentarer:

Unknown sa...

Herlig med forandringer:)
Lekkert, lekkert!!
Og jeg dååååner av veggen, som alltid, hihi ♥

ha en fin ordne-ting-dag, her er det rydde-frem-vinterklær-og-tilbehør- dag:))

Hanne Mette sa...

Ja det er gøy med litt forandring. Veldig fint ble det.
Ha en fortsatt god ordneoppimassetingdag!
Klem

Anonym sa...

Alltid kjekkt med forandringer og deg er ikkje alltid så masse som skal til heller heldigvis:)nydelige bilder!
Herligt å få gjort masse inne og:)
Ein fin dag til deg!
Klem fra Lillian

Maris Gyngestol sa...

Alltid godt med forandringer! Er så koselig i stua de, med alle tømmerveggene! :)

Ønsker deg og dine en fin kveld!
-Mari

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv