tirsdag 5. juni 2012

Lyst & romantisk soverom

Nyter vårt nye soverom.
Litt listing rundt vinduer og litt malings, så er vi fixferdig.
Ny seng, digg!
Den gamle døra i bibilioteket skal ende opp som sengegavl.
Ja, her kan en sove godt!


Sengeteppe og puter i stjerner fra Gant, smale puter fra Sögne Home, Tolixkrakk som nattbord, lampe fra Ikea, bilder fra Kremmerhuset, sengetøy fra Lexington og Høie.


I dag er det 2 uker til termin, jaiks!! Her går det unna! Alt bra med Linus og med meg, men må innrømme at jeg håper han kommer snart!
Veldig gøy at så mange vil være med på min giveaway. Hiv dere på HER!!!!!!
I morra er det streik i bhagen, så da får vi finne på noe moro. Kanskje badeland i dyreparken!
Vi blogges!
Klem Bodil

10 kommentarer:

Janne sa...

OiOiOi... 2 uker... alt kan jo skje fra og med nå, spennende!:))

Nyyydelig soverom, så utrolig kult med tømmeren altså:) Elsker tømmer!

Kos dere med fridagen i morgen!:)

Klem fra meg til deg:)

Anitas Interiør verden sa...

Så lekkert det ble Bodil,lyst og trivelig,her sover man nok godt :-)) Nydelige tekstiler !

To uker går fort,vips så er han her:-))
Nyt en kosedag i morgen
Klem Anita

Maris Gyngestol sa...

Wow! Så flott det ble! Elsker tømmerveggene i huset ditt!!! :)

Lykke til med termin og lillemann -så koselig! Krysser fingrene for at det skjer noe snart! :)

-Mari

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

Etter en hektisk dag fikk jeg lyst å hoppe herfra og rett i din nye seng:)Den så jo fantastisk ut,Bodil.Med håndplukket designer sengetøy:)Soverommet ellers så også så fiiint ut:)Så gøy.

Hanne Mette sa...

Lkker seng! Masse fine tekstiler altså.
Bare 2 uker til termin?
Skal si det går unna. Max en måned igjen da jo. ;)
Lykke til!
Klem

Unknown sa...

Så utrolig delikat og lekkert!!
Der så det deilig ut og sove ♥
Herlige farger - og igjen, jeg eeeeelsker veggene i huset deres:)

Sweet dreams ♥

Jatte sa...

LEKKERT soverom!!

Jeg har veldig lyst og pusse opp soverommet jeg også, men tror kanskje vi flytter inn på tv rommet som er så og si ferdig oppussa og heller lar tv rommet bli det som er vårt nåværende STYGGE soverom til vi får tid,penger og ork til og pusse det opp :p

Man sover jo bedre på et FINT soverom ;)

Ha en fin Tirsdag - og lykke til med fødsel "når som helst"!

Klem Jatte!:)

Størstepia sa...

Kjempekoselig soverom altså!!

Og tenk bare 2 uker til termin... På førstemann håpet jeg på å føde 2 uker for tidlig, da hadde nemlig blitt 07.07.07, hehe.. Lykke til og kos deg den siste tiden, plutselig sitter du der med en liten, vakker bylt i armene!;)

Klem fra størstepia

Cecilies Lykke sa...

Dere har det så uendelig koselig! Sukk. For et deilig soverom. Og sofies også:-) nå må snart lillemann hilse på vel? Håper du har det bra i siste siste del;-) klem Cecilie

Miss Susie and the Bandits sa...

For et lekkert soverom!
Og for ikke å snakke om huset.
Legger meg til som følger. Gleder meg til å se mer :-)
Ha en nydelig søndag :-)
-Susanne-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv