søndag 29. januar 2012

Smykketre

Hva med et smykketre?
Ta ditt gamle juletre og kutt grenene til der du vil ha dem.
Ta så av alle barnålene(ikke veldig gøy!)
Jeg kjøpte hvit spray på Panduro og sprayet en gang. Treet ble da litt grålig. Akkurat sånn jeg ville ha det:-)



Treet står i ei zinkbøtte med oassis, pyntet med mose og kongler.
Nå er julekuler byttet ut med mine smykker!!


Ute laver snøen ned. Skikkelig vinter!
Nå venter pølser i brød, enkel søndagsmiddag!
Vi var på ultralyd denne uka, og i juni kommer en gutt!!! Gøy det nå man har 2 jenter fra før!! Alt så fint ut og lillegutt har fått navnet sitt allerede: Linus!!

Ha en finfin søndag!
Klem Bodil

22 kommentarer:

starsathome sa...

det lilla skapet er så lekkert! det passet så godt inn hos deg=)Gratulerer med linus også,det blirnok stor stas=)
Kos dere i helgen,her snør det kattunger som vi sier...
klem karin

Lisette sa...

Stilig;) Og digger bloggnavnet ditt;)

dagens interiør sa...

oj, det ser superfint ut. kanskje noe du kan sende inn til dagens interiør?

Anette sa...

Stilig:) Så spennende med en gutt,passet jo bra :))
Og fint navn dere har funnet:)
Go søndag ,klem♥

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Så artig med ultraljud!! Å en liten gutt da c",)
Kreativt smykke tre, ideeerna fløder her!

Klem Anna

Sylvia Linn sa...

Bra tips med smykke tre - kanskje jeg skal gjøre det med et av dei små me hadde og som frmdeles ikkje har komt lenger enn til verandaen...;)

Og så fint navn Bodil - det har me på minstemann :)

Klem til deg og dine !

Gitte sa...

Hei Bodil

For en fantastisk ide :)
Må nok ut å stjele juletreet til naboen en dag snøen roer seg litt...

Koselig navn:)

Klem Gitte

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

Kjempe ide:)
Ha en fin søndagskveld:)

Unknown sa...

Så GØY med en liten Liunus i jentehuset, hihi:)

Kjempefint smykketre du har laget!
Det var veldig kreativt og FLOTT ♥

HA en fin fin søndagskveld:)

Drømmehuset mitt sa...

Hei på deg!!!!

Grattis med liten gutt på vei:) Linus er fint navn:)

Utrolig kreativ du er, kult å bruke juletreet på den måten, fikk lyst å herme litt jeg:)

Her ventes en jente i april:) Det er en fin tid vi har i møte:)

Klem Janne

Janne sa...

hehe, så genialt! Det ble skikkelig fint og! :))

Stoooor klem!

Anonym sa...

Så utrolig kreativ du er Bodil :D Ble jo så lekkert men kan jo se lang vei at dette ligger for deg :) Bare å ta en titt i huset det ! Så koselig med en liten Linus :D

Klem Marianne Eftestøl

InstatreffNorge sa...

Åh gratulerer med lille Linus:)
Godt å høre at alt er bra:):)
Leste nettopp at når man har to av samme kjønn er det 80% sjanse at 3. mann blir samme kjønn... så der hadde dere flaks;) hihi...

Så utrolig fint det ble med det smykketreet:) åssen kom du på det!
her ligger smykkene evig tvinnet sammen, og det er såå irriterende...

Ønsker deg en superfin uke:)

Klem Lise

Vivian sa...

Gratulerer så mye med Linus. Herlig navn! Og så gøy med en gutt for dere♥
Kult med gjenbruk av juletreet! Og det skapet fra Ikea var jo knall-lekkert hos deg!

Håper du har det så fint! Klem Vivian

Martha sa...

For en lur ide`--og gratulerer med gutten i magen..
Ha en super dag!!
Klem:)

Jeanette sa...

Stilig tre :)))
Linus er et vakkert navn,blir kjekkt med gutt i huset når du har 2 jenter:)) tenker de gleder seg:)
Ha en fin fin dag!

Therese sa...

Oj stilig smykketre!! Liker bloggen din;-)

klem Therese

Anonym sa...

Gratulerer med den kommende gutten!! Det blir artig år dere har jenter fra før! Har selv fått tvillingjenter nå i desember, he he...

Syns du har en trivelig blogg! Ha en flott uke!

Klem fra fruen!

Anette Willemine sa...

Gratulerer så mye med den lille gutten dere venter! Det blir stas for jentene også, tenker jeg. :)

Stuen din har blitt så lekker siden jeg så den sist. Deilig med ny sofa.

Morsomt å kunne bruke juletreet på nytt. :) Det ble kjempefint!

Ønsker deg en fin kveld!


AW

♥ Netta ♥ sa...

For en super idè Bodil. Jeg trenger sårt et smykketre og dette var utrolig flott!

Gratulerer så masse med den lille prinsen som snart kommer, så artig. Det blir nok liv i leiren med 3 herlige småtasser :-)

Takk for den den superkoselige kommentaren inne hos meg. Jeg har grudd meg til denne dagen LENGE, men det har bare vært moro så nå er det helt ok å være 40!

Ha en super kveld!

Klem
Netta

Thelma Louise sa...

tøff..))

Her snør det fjoner i dag..))

Ha en fin start på februar..)
skuddårsmånden i år..)

Lillekatt sa...

så tøft!! Og takk for hilsen hos meg, så moro at vi er nesten likt! Jeg ligger vel litt etter deg i løypa jeg da, blir vel i juli en gang :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv