onsdag 21. desember 2011

Julestemninga kommer snikende...

Jeg har ikke hatt den samme førjulskosen denne gang som jeg pleier å ha. Sikkert fordi jeg ikke har vært i form.
Men huset og treet er blitt pynta, og min kjære mor og svigermor har kommet med litt julekaker.

Treet er pynta med gamle og nye kuler, og røde silkebånd som sløyfer.




Nå står litt julevask og handle inn de siste julegavene på lista.
Julaften skal feires her på gården sammen med mine foreldre. Gleder meg til pinnekjøttlukta og forventningsfulle jenter!!

Ha en god 21.desember!
Klem Bodil

17 kommentarer:

Unknown sa...

Veeeeldig fint juletre, Bodil. Likte de sløyfene!
Så deilig med pinnekjøtt. Jeg gleder meg nesten mere til 1. juledag når vi skal ha pinnekjøtt;)

Nyt den siste førjulstiden.

klem fra meg

vår lille verden sa...

Så koselig julehjem du har:)Har lurt på og pynte juletreet med sløyfer som deg men har ikke fått kjøpt inn enda.Det er jo nydelig!Kos deg masse med vask og julegavehandling:))klem

Unknown sa...

NYDELIG juletre!!
Så koselig med julekaker på døren, det er kjekt når man ikke er helt i form selv;)

Ha en fin dag ♥

Klem Line

Caroline sa...

Kjempefint pyntet juletre!!!
Likte så godt de røde sløyfene på treet...
Så bra du har gode hjelpere rundt deg som kommer med julekaker:)
Håper formen kommer seg etterhvert da...
Ønsker deg og dine en fin førjulstid og god jul!
Klem Caroline

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

Kjempefint du har pyntet:)
Tenk neste jul så har du en liten tass til i hus:)
KOS DEG MASSE!
P.S KJEMPEKOS Å ENDELIG HA DEG TILBAKE IGJEN.

Jeanette sa...

Nydelig juletre :-) kos deg med dine,nærmer seg nå :-)
Juleklem

Thelma Louise sa...

så koselig...-))

Blir pinnekjøtt her også...

En riktig god jul til deg og dine..))

Klem

Gitte sa...

Nydelig pyntet juletre :)
Er så fint med røde sløyfer :)

Klem Gitte

Hjemme hos meg sa...

Nydelig juletre og herlig stemning :)
NYT NYT NYT!!!

Klem Anette

Camilla sa...

Overraskelse til deg inne hos Villa Greve.

Juleklem fra meg.

Anonym sa...

herlig hos deg
ønsker deg ei god jul;)

Fru R. sa...

Så kos hos deg.
Flott tre!
Glede meg og til pinnekjøttlukten (selv om vi allerede har hatt en pinnekjøttmiddag i år)
Klemz

Natalie sa...

Kjempekoselig tre og fiin blogg!!:)
Ønsker deg ei god jul:)

InstatreffNorge sa...

Så nydelig det var med sløyfer på treet, det skal jeg kopiere neste år:):) Kjempekoselig tre :)

Pinnekjøtt er nam :):)

Nyt bittelille da snuppa :)

Klem Lise

Anitas Interiør verden sa...

En riktig god jul ønskes deg og din familie. Flott pyntet juletre, kos deg masse i julen.

Klem Anita

Line sa...

God jul fine. Bodil. Kos deg med jentan og T.E! Gleder meg til å se deg på nyåret!! Hils Kari & Øystein også! klem fra line & guttan

May Brit - Årdølegarden sa...

Kjempefin stove du har. Kvitmåla tømmervegger må jo vere drømmen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv