mandag 3. oktober 2011

Seng i ganga!

Ja, det har vi!(og på soverommet også da)
En gammel jernseng som stod igjen på låven da vi kjøpte gården.
Fint å sette seg når sko skal på og av!
Nytt teppe fra Chic Antique er kommet på plass. Kjøpt på en av mine favorittbutikker; Annas Rom!!
Godt med litt farger i en ellers hvit gang!




Ellers så får dagene bein å løpe på! Jeg tok helg allerede på sist torsdag, og vi har kost oss i bursdag, på skogstur og med mammas hjemmelaga komper!!
Ingen høstferie hos oss, full jobb og barnehage på store og små. Så skal jeg på venninnetur til København, juhuu!!
Ha en fin uke alle sammen!
Klem Bodil

17 kommentarer:

Alfa sa...

Så koselig det var med jernsengen i gangen:0) Alltid greit med et sted å sitte seg.
Ingen høstferie på oss heller. Heldige deg som skal til København da. Kunne godt tenkt meg en tur dit også.
Takk for gode ord inne hos meg.
Klem Alfa

Anonym sa...

Seng i gangen, det kan være kjekt det, det var iallefall veldig koselig i hjørne av gangen din.
Heldige du som skal på jentetur til København. God, god tur til deg.
Klæm

KnertenogKaroline sa...

Nydelig seng,og den passet kjempefint inn i gangen!

Tusen takk for koselig kommentar hos meg!:)

Klem fra Lena

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så lekker seng!! :D


God tur til Køben :))))

Veronica sa...

Koselig seng du har i ganga. Herlig med Københavntur. Anbefaler en tur innom Søstrene Grene på strøget... Men er jo veldig mange andre herlige butikker som er verd å få med seg...og som du sier kommer den jo snart her også.Kos deg iallefall masse på tur.
Klemmer

meaningmoon sa...

Sååå stilig seng! Veldig lurt å ha i gangen da, herlig med såå stor gang at en har plass til en seng:))
Hørtes skikkelig digg ut med Køben tur, eg og vil!!! Kooos deg masse!!! Klem!

Ninni sa...

For en skatt av ei seng! Æ liår an! Annas rom har mye fint ja:) Må snart ta meg en tur ut der!

Kos deg på tur til Køben. Jeg var der i sommer og kunne godt ha tatt meg en tur der igjen ei gang før jul.

Klem Ninni

Fru Glitters Hus sa...

Så flott en seng dere har i gangen, nydelig teppe. Så deilig da og få hjemme laget komper .
Her er vi også i jobb, men deilig med fri fra alle aktivitetene til kidsa.
Kos deg masse i København, så gøy! Tenker det blir shopping på høyt nivå da:-)

Klem fra Ine

Vivian sa...

For et fint teppe♥ Og ei herlig seng.
København er fantastisk!! Kos deg masse.

Klem Vivian

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

åååå, så nydelig seng.Er visst ikke bare meg som har tilgang på skjulte skatter:)
Skev en kommentar til deg i innlegget under ang lett oppskr på prinsessekake..kan jo bli noen av de med to snupper i hus:)

ARKinterior sa...

Tøft med seng i ganga! Jeg har ei i stua:)
Heldige du som skal til København, drømmer om en tur dit snart jeg også!
Kos deg.

Caroline sa...

For en flott jernseng dere hadde stående i gangen!
Med et koselig teppe oppi:)
Ha en videre fin uke:)
Klem Caroline

Hanne Margrete sa...

Tenk at denne sengen stod og ventet på nye eiere! Superfin var den! Og så greit å ha i gangen:) Nydelig teppe og!
Ha en fin tirsdagskveld!

Klem fra Hanne:)

Signe sa...

Utrolig praktisk med en liten sitteplass i gangen ja, og fint var det også :)

Og en fin tirsdagskveld til deg!
Signe

Hulda sa...

Så sjarmerende den senga var! Herlig dekor på den. Likte også veldig godt putene og sengeteppet. Skinnet så deilig ut også. :)

Thelma Louise sa...

Herlig.:-)) tenk å ha plass til en jernseng i gangen , og sitte på å ta av og på sko.:-)) så tøff den slagbenken på kjøkkenet er.:-))

GOd helg til deg.:-))

InstatreffNorge sa...

Misunner alle som har plass til noe å sitte på i gangen...sukkk... men en gang skal jeg ha stort hus, og kjøkkenet skal bli spes. stort. Den gamle skuvsenga jeg skal ha på det kjøkkenet en gang, er allerede kjøpt inn og står i garasjen;)

Ønsker deg en super helg og god tur til fantastiske Køben:)

Klemmer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv