torsdag 23. juni 2011

Nye sommerlige farger

loftstua vår!
Endelig kom pakken fra den flotte nettbutikken

Jeg var heldig å vinne hovedpremien i Line sitt gavedryss på hennes skjønne blogg

Jeg kunne handle for 1000kr hos Kirsten i Emily Rose, og i går kom endelig pakka! Jeg skal definitivt handle mer der!!
Jeg har lenge ønsket meg et quiltet teppe og puter fra Green Gate. Det ble teppe, pute og store kjøkkenhåndklær som jeg skal sy puter av. Ellers ble det litt annet gøy nips!!
Det ble full makeover av den gamle senga som står på loftstua.
Bye bye med mørke vinterfarger!
Hello til lyse, friske og herlige sommerfarger!




Ha en sommerlig dag!!
Klem Bodil

18 kommentarer:

flet ogsjov sa...

Sikke en dejlig forandring. SOMMER oser det jo af nu

Lillekatt sa...

Så utrolig fint dere har det på "loftet"!! Deilig med så åpne, lyse vinduer - love it! Og så er du så flink til å kombinere gammelt og nytt... Senga er råtøff ved siden av glassrekkverket!

Tror dette hadde vært favoritt-ligge-og-lese-stedet mitt altså!!

Gitte sa...

Så fint!
Skikkelig sommerfarger!

Håper du får en super St. Hans-feiring:)

Klem Gitte

Alexandra sa...

Gratulerer! Det ble kjempe fint! :)

Anonym sa...

Så moro med pakke i posten
og flott ble det:-)
God st. hans til deg

Maris Gyngestol sa...

Så fint og sommerlig det ble!! :) Kjempe fin seng!

Ha en super St.Hansaften!
Klem Mari

Caroline sa...

Nydelige ting du hadde valgt deg ut hos Emily Rose...Det ble riktig sommerstemmning i den gamle sengen:)
Nyt kvelden!
Klem Caroline

Unknown sa...

Se der ja!
Syns du fikk MYE fint fra Vakre Emily Rose - en herlig butikk ♥
Kjempefint ble det i den vakre sengen;)

Klem Line

Dronning Maud sa...

Så flott det ble!!!Sommerlig!
Jeg får med meg innleggene dine om jeg ikke alltid kommenterer;)Alltig gøy å se hva du finner på!

S sa...

Hei Bodil! Så lekkert og sommerlig det ble, heldige deg som vant gavekort!! God kveld videre!!
Sigrid :)

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

ååå, du er vel heldig!Godt der er noen som har vinnerlykke med seg.
He,he:)
Nydelige ting du plukket ut:)

Anitas Interiør verden sa...

Så heldig du har vært,senga ble jo kjempe fin,artig med litt forandring.
Ha en fin dag

klem Anita

Anette sa...

Takk Bodil,ha en fin sommer du og dine også:))Blir helt sikkert en sørlandstur,er jo så flott der nede:)
Hærligt teppe og puter du har i senga <3 søtt!!:)
Klem:)

Ingvild sa...

Neimen, Hei! Er det din blogg jeg har havna på??! Kjempefin! Satt meg opp somm følger. Så jo en reportasje i Fvn bolig bilag for ei stund siden. Utrolig fint dere har gjort det! Elsker stilen deres!
Du gikk forressten klassen over meg på skolen(e)! Koselig:).

ARKinterior sa...

Så fint dette ble ! Skikkelig sommerlig.
Gøy med pakke i posten,ja.
Ha ei strålende uke!

Cecilies Lykke sa...

Så utroolig fint det ble! Fikk lyst til å ligge der med en god bok eller bare titte ut av det deilige vinduet:-) nydelig bilde av deg lenger opp forresten! Klem fra Cecilie

the Folding chair sa...

takk for tips om Emily Rose - det ble visst en liten bestilling ;)

Åpent^hus sa...

så sommerlig og koselig
kjekt når noen som knep kan gjøre stor forskjell og velkommen forandring

beste hilsner
fra
Åpent hus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv