fredag 11. mars 2011

Endelig fredag og helg

Da er det fredag og helg, juuuhuuu!!! Selv om jeg er hjemme i permisjon med minstesnuppa, så er helgen hellig for oss. Ligge å dra oss i senga litt lenger, egg & bacon til frokost, invitere venner og familie, ja bare kose oss.

I dag har min kjære søster bursdag, så jeg skal feire henne i kveld med mange andre koselige jenter!! Så da blir det ikke noe hjemmelaga pizza og gullrekke på meg. Men derimot god mat og drikke med en flott gjeng. Ho mor får vel slå ut håret litt i kveld!!!!



Gleder meg til å tråkke barbeint i gresset foran låven.


Den snøen ser ikke ut til å gi seg, selv her på sørlandet. Skulle jo nesten ha vært sol og sommer her nå. Jeg har tatt noen bilder i morgentimene, og ønsker med dette en deilig fredag!!!!


Zinkhus fra Walter&co og fine rammer fra Lene Bjerre står i det ene stuevinduet mitt.


Planten som aldri dør.
Stor klem fra Bodil

1 kommentar:

Tove `blogg verden sa...

Tusen takk for koselig hilsen : D !! Oppskrift på marsipankaken er enkel ; ) Baker en sukkerbrødbunn som deles i 3, dynker hver bunn med litt melk, har på jordbærsyltetøy og vaniljekrem mellom hvert lag. Krem rund hele kaken og så marsipanlokk. Snadder er det ; ) !

Hva heter planten din som aldri dør? En slik skulle jeg hatt nemlig ; )
Kos deg masse på jentefest!! Høres gøy ut!!
Klem Tove

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv