onsdag 30. mars 2011

Bildekollasj

God onsdag! Er bare innom en liten tur for å vise min første bildekollasj....jeg er ingen dataguru, så dere får unnskylde meg!!! Men utrolig gøy det er å blande og mixe bilder!!!
Jeg skal av gårde på helsestasjonen med Sofie som skal ta 1- årsvaksinen. Det er jo aldri noe gøy med vaksine, så vi får håper ho ikke blir så plaga.

Ute skinner sola og snøen er så og si borte her jeg bor. Bildene du ser her er tatt litt overalt i huset mitt. Håper du liker det!!!

Ha en strålende onsdag!!!
Klem Bodil

4 kommentarer:

Karianne og Vegard (veien til hjertet) sa...

ligger award til deg på bloggen min :)

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Så fine bilder... må lære meg det der jeg også ;)
Takk for hilsen inne hos meg!

Klem Anette

meaningmoon sa...

Syns du er flink jeg, øvelse gjør mester vet du:;)
Håper det gikk bra med lille prinsesa og at hun ikke får noen plager av vaksinen!
Ønsker dere en fin helg♥
Klem!

Gitte sa...

Hei!
Så fine bilder! Jeg vet ikke hvordan jeg kan lage en så fin bildekollasj jeg. Så for meg er du en dataguru:)
Synes du har en kjempefin blogg. Har lagt meg til som følger.
Ha en fin dag!
Klem Gitte

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv